Založ si blog

Naivka. ..

Som pekná, mladá, dlhonohá. Úspešná a dnes už dospelá. Život plynie úplne  podľa mojich predstáv. Čo viac si môžem priať?

Presne toto som si ešte donedávna myslela. Dnes mám čerstvých „dvadsaťjeden“. Rozhliadla som sa okolo seba a pochopila aká som naivná. Nie, nebolo to náhle precitnutie. Už dlhší čas pozorujem svet okolo mňa a nechápem… Vraj sa mám prestať zaujímať o hlúposti a naraziť si manažéra, tak znela dobre mienená rada mojich priateľov. To je pri mojom vzhľade to najjednoduchšie, čo môžem urobiť. Ale ja už nechcem byť naivka. Pomaly mi to začína dochádzať. Pomaly, ale isto. Lepšie neskoro ako nikdy.

Mám mnoho otázok a určite nájdem i odpovede. Najdôležitejšie je vytrvať. Chcem písať o tom čo ma teší, ale i o tom čo ma trápi. Chcem písať o veciach ktorým rozumiem, i o tých ktorým nerozumiem.

Neviem, možno to na úvod stačí a možno nie. Jedno ale viem. Príde čas, keď sa môj blog už nebude volať naivka…

Mimochodom, páčia sa vám nôžky v logu? Nie sú moje. Mám krajšie.

Vláda chce aby všetci ochoreli. ..

21.11.2021

Zákerná vláda sa potichučky rozhodla, že nechá nakaziť všetkých. Dospelých, dôchodcov, pracujúcich a hlavne deti. Škoda, že nízka úroveň inteligencie Slovákov jej v tom napomáha. Ako som už spomínala, som len obyčajná naivka, ale i ja viem, že očkovanie nezabráni nákaze koronavírusom. Vakcína vie zmierniť priebeh, nie zamedziť nákaze a šíreniu Covidu 19. Už v [...]

Lacnie benzín – zase zdražejú potraviny. ..

07.11.2013

Hoci som mladá, predsa si už nejaký ten rôčik pamätám. Niektoré veci sú v našich životoch nové, iné sa v príjemnom pravidelnom rytme opakujú. Minimálne raz do roka vždy nádherne zdražie benzín. Jeho cena najprv romanticky podskočí, aby sa vzápätí rútila smerom nahor. Obchodníci a dodávatelia vtedy prežívajú svoj každoročný mokrý orgazmus. „Dražie benzín, [...]

Zastaňme sa hokejistov, to Hantuchová je tá. ..

21.05.2013

Prezerala som si tovar v jednom sekáči, kde som si nechtiac vypočula rozhovor pracovníčok. Bolo to po našej prehre s Rakúskom na MS v hokeji. – Dnes som išla do práce autom s našimi chlapmi. Všetci nadávajú na hokejistov, – nadhodila šéfka. – Hrali naozaj biedne, – sekundovala okuliarnatá kolegyňa. – Ale ja im fandím, – oponovala šéfka. [...]

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 07:38

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

naivka

o všetkom, čo je okolo nás...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 14073x
Priemerná čítanosť článkov: 2815x

Autor blogu

Kategórie