Založ si blog

Vláda chce aby všetci ochoreli. ..

Zákerná vláda sa potichučky rozhodla, že nechá nakaziť všetkých. Dospelých, dôchodcov, pracujúcich a hlavne deti. Škoda, že nízka úroveň inteligencie Slovákov jej v tom napomáha.

Ako som už spomínala, som len obyčajná naivka, ale i ja viem, že očkovanie nezabráni nákaze koronavírusom. Vakcína vie zmierniť priebeh, nie zamedziť nákaze a šíreniu Covidu 19.

Už v prvej vlne všetci chápali, že pokiaľ sa nakazí člen domácnosti, ostatní spolubývajúci musia zostať v karanténe. Pre tích, ktorí nechápu vysvetlím. Karanténa je preto, aby človek, ktorý takmer s istotou Covid od svojho príbuzného dostane, nenakazil svojich kolegov v práci, známych na ulici, cvičencov vo fitku a spolukonzumujúcich v reštaurácii. Je zaujímavé, že teraz, keď je situácia oveľa horšia ako v predchádzajúcich vlnách, zaočkovaný človek nemusí byť v karanténe. Nieže nemusí. Nemôže.

Mojej kamarátke ochorel muž. Bolo jasné, že je len otázkou času, kedy ho dostane i ona. Keďže je očkovaná nemohla ísť do karantény. Volala doktorke, aj na RÚVZ, v karanténe ostať ako očkovaná nemohla. Takže veselo chodila do práce. Čo myslíte, kam? Priamo do potravinárskeho reťazca. Nikoho to netrápilo. Manažér obchodu, ktorý má IQ hojdacieho koníka, erdžal blahom, pracovníčka nevymeškávala a on možno dostane bonus za dochádzku svojich zamestnancov. Po týždni samozrejme Covid dostala a s ňou aj niekoľko jej spolupracovníkov. Pokiaľ by dotyčná ostala v karanténe, táto vetva vírusu by sa zastavila. Namiesto toho sa rozpŕchla do niekoľkých ďalších rodín.

Toto isté sa odohráva v školách. Ohniská nakazených sú tak medzi žiakmi ako aj učiteľmi. Mnohí riaditelia márne vyzývajú RÚVZ aby aspoň na niekoľko dní zavreli ich školu. Stanovisko RÚVZ je zakaždým rovnaké. Deti do školy chodiť budú a basta.

Nikto z vlády a RÚVZ sa nepozerá na zdravotníkov, ktorí už melú z posledného. Nikto sa nedíva na deti, o ktorých bez nich, tá najneschopnejšia vláda akú sme kedy mali rozhodla. Však čo, premoríme ich. Školy nezavrieme aj keď bude lockdown. I to sme už počuli.

Takže milí moji, ak náhodou poznáte niekoho z vlády, skúste mu vysvetliť, že vakcína chráni pred ťažkým priebehom ochorenia, a nie pred samotným infikovaním sa. Už vôbec nie pred šírením nákazy. Očkovaní ľudia, vďaka chorým nariadeniam, roznášajú Covid 19 po celom Slovensku. Je to škoda. Pritom by stačilo aby aj zaočkovaní boli v karanténe.

A ja sama? Nebojte sa, som plne zaočkovaná. Nie som ani antivaxerka. Som len naivná, lebo ešte stále žijem v krajine, ktorá si neváži svoje deti. A tento príspevok? Viem, že ho pochopí naozaj len málokto. Ale vďaka aj za to. Možno je tu ešte zopár normálnych ľudí…

Lacnie benzín – zase zdražejú potraviny. ..

07.11.2013

Hoci som mladá, predsa si už nejaký ten rôčik pamätám. Niektoré veci sú v našich životoch nové, iné sa v príjemnom pravidelnom rytme opakujú. Minimálne raz do roka vždy nádherne zdražie benzín. Jeho cena najprv romanticky podskočí, aby sa vzápätí rútila smerom nahor. Obchodníci a dodávatelia vtedy prežívajú svoj každoročný mokrý orgazmus. „Dražie benzín, [...]

Zastaňme sa hokejistov, to Hantuchová je tá. ..

21.05.2013

Prezerala som si tovar v jednom sekáči, kde som si nechtiac vypočula rozhovor pracovníčok. Bolo to po našej prehre s Rakúskom na MS v hokeji. – Dnes som išla do práce autom s našimi chlapmi. Všetci nadávajú na hokejistov, – nadhodila šéfka. – Hrali naozaj biedne, – sekundovala okuliarnatá kolegyňa. – Ale ja im fandím, – oponovala šéfka. [...]

Digi TV s nami opäť vybabralo. ..

17.07.2012

Digi TV mám rada. Bola to rozumná alternatíva za normálnu cenu oproti iným operátorom. Nedávno nám však Digi pripravilo nemilé prekvapenie v podobe nového softvéru. Nič netušiaci zákazník stlačil gombíček na diaľkovom ovládaní a… …a zo slobodného človeka sa behom niekoľkých sekúnd stal otrok, ktorý nemá právo ani len na zvolenie vlastného poradia [...]

hamburg, kalifát, demonštrácia, protest, islam, moslim

Islamisti v Hamburgu žiadali kalifát, nemeckých politikov to pobúrilo

29.04.2024 10:15

"Chcú zrušiť demokraciu a náboženský štát z doby kamennej označujú za riešenie," napísal denník Bild.

Policajná eskorta / Policajné auto / Polícia /

Polícia preveruje bombovú hrozbu na súdoch

29.04.2024 09:14

Oznamovateľ nešpecifikoval konkrétny súd.

Annalena Baerbocková

Baerbocková vyzýva na rozšírenie EÚ o krajiny západného Balkánu. Ide o šedú zónu využívanú Ruskom, tvrdí

29.04.2024 08:45

Medzi krajiny západného Balkánu sa radí Čierna Hora, Bosna a Hercegovina, Albánsko, Srbsko, Severné Macedónsko a Kosovo.

Kolumbíjska univerzita

Biely dom vyzval na pokojné protesty na amerických univerzitách

29.04.2024 08:25

Vlna demonštrácií sa začala na Kolumbijskej univerzite v New Yorku, rýchlo sa však rozšírila po celej krajine.

naivka

o všetkom, čo je okolo nás...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 14079x
Priemerná čítanosť článkov: 2816x

Autor blogu

Kategórie