Založ si blog

Digi TV s nami opäť vybabralo. ..

Digi TV mám rada. Bola to rozumná alternatíva za normálnu cenu oproti iným operátorom. Nedávno nám však Digi pripravilo nemilé prekvapenie v podobe nového softvéru. Nič netušiaci zákazník stlačil gombíček na diaľkovom ovládaní a… …a zo slobodného človeka sa behom niekoľkých sekúnd stal otrok, ktorý nemá právo ani len na zvolenie vlastného poradia programov. Niežeby som bola nejaká fanatička, ale zmeny, ktoré mi priniesol nový softvér sú naozaj zarážajúce. Ten neumožňuje naladenie voľných staníc zo susedných satelitov. Iba tích, ktoré mu predurčili bohovia z Digi. Neumožňuje naladiť ani slovenskú stanicu Musiq1. Poradie programov nám takisto predurčili rumunskí odborníci. STV1 je na pozícii 1, markíza na 3, horšie je to už s jojkou, ktorá sa ocitla na pozícii 30. Pomedzi to sa sem tam objaví nejaká tá nefunkčná maďarská stanica. Poradie programov sa už samozrejme s novým softom upraviť nedá. Naivne som si myslela, že po takejto chybe sa Digi pokúsi o nápravu, ale to zaryto mlčí a svoj nový softvér vnucuje ďalším a ďalším zákazníkom. Škoda, posledné mesiace sa zdalo, že Digi naberá dych a jeho cesta po našom étery bude ústretová voči svojim zákazníkom. Žiaľ opak sa stal skutočnosťou. Asi sa spoliehajú na to, že už veľmi ani nie je kde utiecť. Veď ich konkurencia tiež stojí za starú bačkoru. Alebo nie?

Vláda chce aby všetci ochoreli. ..

21.11.2021

Zákerná vláda sa potichučky rozhodla, že nechá nakaziť všetkých. Dospelých, dôchodcov, pracujúcich a hlavne deti. Škoda, že nízka úroveň inteligencie Slovákov jej v tom napomáha. Ako som už spomínala, som len obyčajná naivka, ale i ja viem, že očkovanie nezabráni nákaze koronavírusom. Vakcína vie zmierniť priebeh, nie zamedziť nákaze a šíreniu Covidu 19. Už v [...]

Lacnie benzín – zase zdražejú potraviny. ..

07.11.2013

Hoci som mladá, predsa si už nejaký ten rôčik pamätám. Niektoré veci sú v našich životoch nové, iné sa v príjemnom pravidelnom rytme opakujú. Minimálne raz do roka vždy nádherne zdražie benzín. Jeho cena najprv romanticky podskočí, aby sa vzápätí rútila smerom nahor. Obchodníci a dodávatelia vtedy prežívajú svoj každoročný mokrý orgazmus. „Dražie benzín, [...]

Zastaňme sa hokejistov, to Hantuchová je tá. ..

21.05.2013

Prezerala som si tovar v jednom sekáči, kde som si nechtiac vypočula rozhovor pracovníčok. Bolo to po našej prehre s Rakúskom na MS v hokeji. – Dnes som išla do práce autom s našimi chlapmi. Všetci nadávajú na hokejistov, – nadhodila šéfka. – Hrali naozaj biedne, – sekundovala okuliarnatá kolegyňa. – Ale ja im fandím, – oponovala šéfka. [...]

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

naivka

o všetkom, čo je okolo nás...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 14072x
Priemerná čítanosť článkov: 2814x

Autor blogu

Kategórie